Mayday Film skyder international kampagnefilm for SELECTED HOMME med Antonio Banderas i hovedrollen

Når SELECTED HOMME til august lancerer deres efterårskollektion med verdensstjernen Antonio Banderas som Co-designer, er det med produktionsselskabet Mayday Film som producent af den tilhørende reklamefilmskampagne.

Kampagnen med den spanske skuespiller Antonio Banderas er optaget i London med Mayday Films Viktor Sloth som fotograf og instruktør. Det bliver i alt til 6 små film samt en hovedfilm til SELECTEDs online platforme og sociale medier.

Viktor Sloth blev sammen med Martin Strandgaard, som er klipper og sound designer på filmen, en del af Mayday Film i starten af 2016, da Mayday Film opkøbte selskabet KLAP fra dets tidligere ejerkreds.

De nytilførte kompetencer har blandt andet betydet, at Mayday Film har kunnet skrive Fashion-produktioner på listen over deres ydelser, og det er et tiltag, der ifølge direktør i Mayday Film, Tue Kempf, åbner spændende muligheder i forhold til at markere sig på et større, internationalt marked.

”Det er naturligvis utroligt interessant at arbejde med store profiler som Antonio Banderas, og med så stærkt et brand som SELECTED. Mayday Film har været igennem en rivende udvikling det seneste år, og med de mange nye kompetencer vi har hentet ind, åbner der sig hele tiden nye spændende opgaver af både national og international karakter. BESTSELLER har flere gange bevist, at de er modige og visionære i deres kampagneføring, og derfor er vi også spændte på, hvad denne filmkampagne kan føre med sig, og glæder os til at vise resultatet frem, når SELECTED offentliggør filmen”.

Der findes allerede nu en 17-sekunders teaser til den endelige film, som kan ses her i artiklen. Den endelige film forventes klar i begyndelsen af august.