Mayday Film bag viral succes

1 million – og lidt til. Det er det aktuelle reach på filmen “Kys Hiv – Eksperimentet”, som Mayday Film har produceret til AIDS-Fondets kampagne, Kys Hiv.

Filmen er blevet et viralt hit på Facebook, og har på nuværende tidspunkt 1 million views, 16.000 likes og er blevet delt over 11.000 gange. Filmen er yderligere nået ud til de brede medier, blandt andet BT, TV2 Nyhederne, Go’ Morgen Danmark og sågar flere norske og svenske nyhedssites.

IMG_1415 IMG_1358

Det er Mayday’s producer, Nikolaj Burgaard, der står bag kampagnen i samarbejde med AIDS-Fondet. Filmen blev produceret tilbage i februar, men det er først nu, at filmens virkelig er slået igennem.

I Mayday Film stræber vi altid efter at lave film, der virker – og det må man i høj grad sige, er lykkedes med denne filmkampagne.

Du kan se ‘Kys Hiv – Eksperimentet’ her